Svenska hjärtan

Tjohoo.

Satt och kollade på Svenska hjärtan som följer med Aftonbladet. Det var faktiskt inte så dåligt som jag trodde. Helt okej, även fast det är en ganska gammal serie. Det var mina föräldrar som kollade på det så jag tänkte hålla dom sällskap medans jag åt lite. Har gått ner i vikt igen, typiskt. Förstår inte varför jag gör det ens. Äter som en gris, men man har väl sina dagar, i guess.

Maja var här innan. Den lilla fjönten. Pratade en massa och drack kaffe. Alltid lika kul att träffa henne även om det inte blir så ofta. Men nu när hon är hemma så ska vi försöka ses så ofta det bara går, hehe.

Ska läsa mina dagliga bloggar nu, sen om 50 minter börjar jag jobba. 18:00-24:00. Vill verkligen ha ett nytt jobb så att man kan  få normala arbetstider. Så som 08:00-16:30 typ. Det hade passat mig perfekt och sedan ledig varje helg, wunderbart. Men det kommer nog snart. Jag tror inte att jag har sådär jätte svårt för att få jobb direkt. Vill bara ha ett nytt nu nu nu nu. Ska ha möte på jobbet på Tisdag men jag kan inte åka dit. Har inte all tid i världen, tyvärr. Tråkigt men sant! I'm a busy woman ya know.



Jag älskar mina ögon och hela mig själv på denna bilden, håller ni med mig? =P







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: