Ojojoj

Tjenixen!

Ni som läser min blogg vet att jag skrev ett inlägg vid 01:00 igårnatt och skrev godnatt. Jomen visst. Jag skulle sovit hos Helena men kunde inte eftersom att hennes crazy-katt förmodligen har ett hjärnfel. Visst att katter är natt djur och är uppe på nätterna, men den katten är G-A-L-E-N. Vet inte hur många gånger jag slängde ner den ifrån sängen. Och eftersom att det inte finns några dörrar i hennes hus(?) så kunde vi inte låsa in den någonstans. I vilket fall som helst så åkte vi hem till mig och sov klockan 05:00, TJENARE. Och vill ni veta när jag vaknade? Jo, 12:30. Blir fullkomligt galen på mig själv som sover så mycket. Eller visserligen är inte 7 timmar överdrivet.

Har hunnit med en heldel idag endå trots mitt sju-sovande. Varit på körskolan och bokat körlektioner. Börjar nästa vecka. Så räkna med 3-4 månader sen får ni akta er ifrån vägarna för då är jag ute och kör. Ser fram emot att plugga nu till prov och allt faktiskt, är riktigt taggad!!!!!

Dags att bege mig till jobbet nu. Helgen blir inte nådig. Ska jobba, jobba och jobba. Undra hur jag ska hinna blogga? Det löser sig. Jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade. Ska försöka smyga in ett inlägg eller 2 på jobbet. Känner för att städa idag, så blir väl det. Och förmodligen är det skinande rent när min kusin Emilia kommer på Torsdags morgonen. Ha en fortsatt trevlig dag så uppdaterar jag senare.

Puss och Kram






Postat av: Sandra

Åh, va kul! Lycka till med körkortet! ;)

2009-09-03 @ 00:16:20

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: