Morgon

Godmorgon.
Det kan man lugnt säga nu, vaknade för en timme sedan ungefär. Förstår inte varför jag sover så mycket, gick endå och la mig igår vid 00:30 ungefär. Låg och glodde på Mtv, det här "Jackass" - saket.. Ville mest ha något att somna till. I guess :) Men det är bara att bita ihop när man är trött, upp och hoppa!

Sitter här och väntar på Helena. Vi ska bege oss till stan för att jag ska köpa födelsedags present till en liten man som fyller 22 snart. Vad ska man köpa? Hmm, några förslag ? Jag hittar nog något, hoppas jag :D Sedan blir det nog bara att ta det lugnt idag. Vi får se. Kanske sätter oss och tar en fika eller så. Tror nästan det. Dricker god "Vanilj latte" Mums, godare finns inte. Fast inget slår den på Espresso house, men vi har ju inte det i Kristianstad. Någon som funderar på att starta det kanske ? HA HA HA ?

Ha en bra dag. Nu drar jag! Puss på er

(Tar foton)








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: