Hola

Hej.

Jag skäms faktiskt lite som inte har skrivit. Men jag har alltså inte hunnit. Igår när jag kom hem ifrån Osby så vilade jag lite och sedan bar det av till mitt andra jobb. Och jag var HELT slut på kvällen. Det är jobbigare än folk tror faktiskt. Men goa pengar! Nu har jag vänt tillbaka dygnet och sådär iallafall. Bra det.

FAN vad jag hatar taxibolag, igår efter jobbet väntade jag på taxin men tror ni den kom? NEJ. Jävla puckon. Dom hade glömrt mig. Fy vad arg jag var. Men jag betalade inte allt till dom, dom måste lära sig någongång.
Maja kommer nu, ska dricka kaffe och prata lite strunt. Ska ta nya bilder idag också hade jag tänkt så jag återkommer senare. Börjar inte jobba förrens klockan 18:00 idag så jag har tid att blogga en massor idag!

Hörs sen gullisar.
Pusspuss & Kramkram







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: