Hemsk jag är

Hejsvej.

Förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen inte hunnit skriva någonting. I förrgår var jag ju i Malmö på en 50 års fest. Blev ett glas vin, väldigt trevligt. Undra hur allt ser ut när man själv firar sin 50 års dag. Kan ju bli spännande att fundera på. Åkte hem och la mig sen efter detta och sov som en stock kan jag lova, himla skönt var det. Sen var jag inte hemma i Kristianstad förrens 13:40 igår. Och sen var det jobbet klockan 17:00. Förstår ni nu hur mycket jag har för mig? Haha, sov åtminstone 5 timmar inatt. Baaaaaa, vet inte vad jag ger mig in på. Är påväg till Osby med min Pappa nu. Ska jobba, och gissa vem som ärr dödstrött, JO JAG!!

Men man ska inte klaga. Även om jag gör det när jag är trött. När jag kommit hem härifrån ska jag åka in till stan och sola, måste hålla kvar min fina bränna nu så att den inte försvinner. Gaaah, vad gör jag om det händer? Hell no, ska aldrig hända. Länge leve brännan! Ska försöka plugga lite teori idag också så att det verkligen sitter i huvudet när uppskrivningen kommer. Vet en som kommer vara nervös, jo moooi. Men jag tvivlar inte på att jag klarar det.

Nej, nu är det dags att gå. Skriver när jag är klar. LÄS OCH KOMMENTERA NU era nötter.

Pussochkrambanan






Postat av: Sandra

Klart du klarar det :D Hoppas du får ditt körkort snart! Lycka till!! Hörs!

2009-09-06 @ 02:51:20

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: