Hemma ifrån jobbet

Godkväll!

Nu är jag hemkommen ifrån jobbet. ÄNTLIGEN. Förlåt för dålig uppdatering. Har inte haft en chans att kunna blogga nu på jobbet. Varit väldigt stimmigt och mycket folk, puh.. Men man får se det positivt, är det mycket att göra går tiden också snabbt. Dock varit väldigt mycket tråkiga nyheter också. Hatar tråkiga nyheter!

Nu är jag hos Helena, är ni förvånade? Ska sova här inatt, eller åtminstone försöka (katt-fan) Det är av andledning att katter inte sover på nätterna som jag har en hund. Gunnar sover nere vid mina fötter och snarkar. Den lille gossen, han är mannen i mitt liv min absolut finaste lilla vovve. Hade han varit med i typ "Top models" fast för hundar så hade han vunnit hela skiten. GARANTERAT!! =)

I vilket fall som helst. Imorgon blir det körskolan klockan 16:00 - 18:00 hoppas nu att jag "orkar" hela vägen. Haha, jag vill gärna att allt ska ske direkt! Men det går ju inte alltid. Nej, nu ska jag ut och röka.

Hörs imorgon eller senare. Kommer endå vara uppe ett tag till.

PUSSPUSS







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: