Hej hopp

Godmorgon blogg-världen.

Hur mår ni idag? Jag vaknade av att det knackade på fönstret, gaah. Blev ju livrädd. Haha. Sen var det bara att gå upp och dricka kaffe så att man piggnar till vilket inte i alla fall är speciellt lätt. Nu sitter jag och Helena här och bara tar det allmänt lugnt. Fick ett mysigt samtal imorse som gjorde mig glad. "Jag saknar dig också" HELL YEAH!

Vi ska snart ut och gå en sväng och sedan bege oss till stan och sola, man ska vara brun. Det är snyggast, anser jag. Vill inte se ut som en liten blekfis, haha. Fast jag är nästan lite för brun nu måste jag säga. Ni som sett mig? Är jag brun nog eller jag ska fortsätta lite till? Känns nästan som att färgen inte sätter sig längre, men jag kanske inbillar mig.

Förresten, Helena är desperat nu. Hon är galen! Jag tänker inte nämna VAD men hade ni vetat så hade ni nog förstått. Sug på den hemligheten ni ;) B.......................

Annars funkar allt bra för mig. Det stod i mitt horoskop för denna veckan att jag skulle få ett positivt besked i veckan och jag kan ju inte påstå att den började dåligt. Är ganska glad nu och sitter här med ett leende på läpparna. Saken är bara att det måste gå igenom också, men jag har iallafall en fot inne =) Men vem kunde ana något annat? Jag heter Jessica och jag är grym! Haha.



Tillräckligt brun? Graoow







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: