Blir så trött

God eftermiddag.

Jag vaknade med ett enormt uselt humör i morse. Jag är irriterad på allt och alla.
Har känt mig konstig ni några dagar faktiskt. Vet inte vad jag vill eller vad jag inte vill. Är bara så otroligt trött på folk som tror att man bara kan ta och ta utan att ge. Ja, för det är precis så det är. Man ställer upp för hela högen och engagerar sig i en massa saker utan att få ett j*vla piss tillbaka och sånt tål jag inte. Jag må bara blå ögd men jag tänker inte låta mig själv behandlas illa fler gånger. Det fungerar inte så, livet ska vara underbart och det finns människor som faktiskt bryr sig så varför lägga ner energi på dom som inte gör det? Nej nej nej nej!

Det är slut på den snälla Jessica som alltid ställer upp och finns där för alla. Ta det inte på fel sätt, jag ställer gärna upp men då vill jag ju ha något tillbaka. Jag kan inte springa runt som en snäll liten flicka längre och ta all skit!! Nej, det är slut på det nu. Jag orkar inte längre. Alla som tar åt sig borde kanske fundera på felen och göra något åt det. För jag kommer göra samma sak tillbaka nu!

Iallafall så ska jag snart köra med körskolan. Skönt att få annat att tänka på. Kanske, förhoppningsvis har man körkort snart så att man kan skaffa sig lite frihet och göra saker man kanske inte kunde innan. Åka dit man inte kunde innan osv.. Lite nytt i livet skadar inte när man är såhär. Aja, nu måste jag göra vid mig. Skriver när jag är tillbaka.

PUSSSSSSSSSSSS







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: