3 minuter

3 minuter av er tid tar jag nu - Hej förresten!

Drömde en sjukt konstig dröm inatt, tillochmed så illa att jag faktiskt inte ens kan beskriva den i ord, ni vet när man kommer ihåg en dröm i huvudet bara men kan inte sätta ord på det, så ligger det till nu! Gaaah.. Blir galen! Får se om jag kan berätta den sen men just nu står det stilla i mitt huvud. Kommer ungefär bara ihåg att det var läskigt, vaknade upp och var helt förstörd, haha!

Anyway, igår sålde jag korv på Shellan. Haha. Gick galant. Riktigt skönt att tiden går SÅ mycket snabbare nu när man har korv än innan. För man kan fördriva tiden med att stå och vända på korvarna osv. Men OJ, vilket kul samtalsämne. Vi pratar om korv, hahah! Jag är en riktigt rolig liten prick, visst? Yeah!!

Sista saken nu då. Jag hoppas att ni som inte kan ta emot fakta helt enkelt slutar läsa min blogg, jag vill inte ha onödiga läsare som bara snokar utan vill faktiskt ha läsare som är intresserade.
Ni behöver inte kommentera det jag skriver, det är mina tankar och jag ber er ödmjukast om att låta bli om ni inte kan låta det vara, helt enkelt. Jag H-A-T-A-R folk som slänger in sådana fula, äckliga kommentarer som inte ens hör hit! That's the way it is, love it or leave it!

Ska ta nya foton idag, hoppas ni ser fram emot det!
Puss puss puss







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: