Tack för en trevlig kväll

Tack!

Hade en helt otroligt bra dag igår. Den var riktigt rolig. Tackar alla för en trevlig kväll. Alla skratt, allt sjungande. Går inte att förklara men vi hade svin roligt. Och även om det blev lite bravader lite senare så "kryddade" det stämningen lite bara. Sånt kan vara roligt också sålänge ingen blir skadad. I detta fallet blev ju ingen det!! :)

Vi har hunnits städa upp efter allt igår, ni ska bara veta som här såg ut när vi vaknade. Jisses, det var inte att leka med. Flaskor och burkar ÖVERALLT och en massa chips och allt annat på golvet. Haha, det är inte lätt att hålla i en fest, eller hur Helena? (Helena var värd för kvällen) Trots allt stök och en massa städande så har vi lyckats få i oss lite kaffe och snart ska vi bege oss vidare hem till mig och sedan mot Fjälkinge. Vad vi ska göra där berättar jag senare med lite bilder, nu är ni allt lite nyfikna va? ;)

För övrigt vill jag bara säga till en viss person R att jag är sjukt besviken. Alla falska förhoppningar och alla falska spel. Hur orkar du vara den personen du är? Hur orkar du bete dig som en barn-unge? Och hur orkar du framförallt göra såhär VARJE GÅNG? Jag håller med om att jag borde lära mig efter ca 10000000 försök. Men det är ju något som drar mig till dig, men det får vara nog nu. Det går inte att bara EN vill och kämpar.
I'm better of without you!







Postat av: Jessie och Helena

Vi är sååååååååååååååååå snygga :P

2009-10-18 @ 15:22:09

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: