Right thing to do?

</3
Det kan man fråga sig själv ibland. Det känns ju riktigt bra. Men är det rätt? Hur många gånger man än ställer frågan till sig så blir man inte klok på det. Man kan ju grubbla i evigheter, det är tufft. Men men.. Jag tänker inte svälja min stolthet denna gången. Aldrig i hela mitt liv. Är inte ens ledsen över det. Känns som att mitt liv kommer leda till något riktigt bra, hoppas verkligen det :( Jag menar, 3 år? Det är väl inget man bara glömmer sådär över en natt men man måste verkligen försöka att gå vidare med sitt liv, vara öppen för möjligheterna osv.. Annars stannar man på samma ställe hela livet, och vem orkar det? INTE JAG =)

Idag är schemat fullspäckat:
Ska åka och lämna en massa cv
Lämna in mina skor på lagning
Ta en fika i stan med Helena (Såklart)
Försöka se om jag kan få över alla nummer i telefonen ifrån Sim-kortet
Kanske åka till badhuset (?)
Kolla film

Kanske blir mer, vem vet? ;)








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: