Late night show med Jessica!

Välkomna till "Late night show" !!!!

Jag vet att jag är sjukt seg på att skriva i min blogg, men det är ju såhär att jag har jätte mycket att göra om dagarna. Upptagen kvinna, ni vet. Eller där ljög jag kanske? Jag är nog lite av en glidare just nu. Sökte dock jobb idag och bokade ytterligare tider på körskolan. Det närmar sig med snabba steg, SNART kör jag med egen bil och eget körkort. Ja, jag har varit olaglig och kört utan körkort, dock bara någon meter, för att se hur det kändes. Fy på mig! =) Men visst får man vara lite busig ibland? Det är vi nog alla, på ett eller annat sätt.

Iallafall, jag har numera varit ledig i 10 dagar och 8 återstår. Jag har inte mer än 22% på jobbet nu och det suger riktigt mycket. BAJS på ER!! Det räckte tydligen inte att bli riktigt förbannad heller. Men ingen fara, jag kommer inte bli långvarig där endå för att jag är bäst och kommer snart att få min dröm karriär, tur att man kan vara positiv trotsallt! Men det ska man vara, det är väldigt viktigt enligt mig, POSITIVITET KOMMER MAN LÄNGST MED!

Nu sitter jag hos Helena. Klockan är ju lite över 01:00 nu. Gah, drygt att bara sitta rätt upp och ner. Ni som inte vet, så ska hon jobba inatt. Jag tror inte att jag hade orkat med natt. Jag menar, jag gnäller för att jag jobbar till kl 00:15, haha! Synd att man inte kunde hitta ett jobb där man bara jobbade ungefär 2 timmar. Hade ju räckt alldeles utmärkt, men sådan tur har man väl inte. Och även OM man hade jobbat 2 timmar så hade man ju inte fått ut så mycket pengar på det. Men men.. Märker att jag börjar bli trött nu för nu skriver jag om helt oväsentliga saker. Ofta ni faktiskt tycker detta är intressant, eller ni kanske tycker allt med mig är intressant? Who knows..



Jag och mitt vin, måste dock göra vid mina naglar snart. Görs på Red nails







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: