Ingen utekväll, bara myskväll

Hejhej!

Nu är jag redo att skriva igen, mysigt visst? Idag har jag varit och lämnat lite cv överallt. Det är det tråkigaste som finns men man måste göra det. Det är viktiga saker vi håller på med här. Japp japp! I vilket fall som helst så hoppas jag på det jag sökte idag, vi får se om dom hör av sig men det lät positivt iallafall. Fast man kanske inte alltid ska förlita sig på det. Det är inte direkt det bästa, nästan bättre om man tänker lite negativt för då blir man positivt överraskad sen när dom väl ringer och informerar en att man fått jobbet, WOHO GRATTIS!!

Nu är jag hemma hos Helena, vi skulle egentligen göra i ordning en massa tills imorgon men vi orkar verkligen inte. Sitter här som två lata maskar och gör ingenting men visst får man vara lat ibland? Det är nyttigt att ta en slappe-dag och inte göra någonting. Doppa ner fötterna i ett varmt fot-bad, gud så mysigt. Får nog ta och köpa mig ett sådant så jag kan bada dom små =D Annars kan man ju alltid använda sig av badkaret, det går ju likabra!
Ska nog göra det faktiskt, värma ett glas oboy och lägga mig i ett varmt bad med en massa ljus runt mig, kan det bli bättre? Visst är ni lite sugna på att göra samma sak? Det tror jag.

Ikväll sker inte så mycket. Ska mest slappa. Se om det kanske går någon bra film på tv:n, för jag orkar verkligen inte hyra någon. Bara SÅ drygt att åka in. Och hade jag åkt in så hade ju hela min slappe-dag gått till spillro, eftersom att det tar ca 1 timme att hyra film (iallafall för mig) och 1 timme är värdefull tid. Hahaha, psyko-jag!

Förresten, berättade jag i min blogg igår att jag och Helena var ute i skogen och körde? Nej! Tänkte det. Fytusan vad läskigt det var. Vi lyckades få en film på det. Hade jag vetat hur man lägger in den så hade jag lagt in den. Kan någon tala om för mig hur man gör? Snälla!! *Sitter på knäna och ber*
Hahahahahahahahaha

Puss och kram sötnosar, nu ska jag ta och vila (eller något)







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: