Fullspäckat schema.

Hej bloggen!

Man kan ju lugnt påstå att jag har haft ett fullspäckat schema. Mycket som har uppstått både positivt och negativt måste jag säga. Förstår att ni tycker det är tråkigt att jag bara skriver ibland men jag ska skärpa mig (som jag säger varje gång) Jag lovar att jag ska försöka iallafall, det hade ju varit roligt med lite kommentarer om vad jag ska skriva om osv, för det är svårt att veta.

Färgade håret igår, blev mörkare än jag trodde. Blev svart(?) i botten och sedan en lite ljusare färg över och mina blonda slingor som jag helt enkelt inte kan leva utan, är ju blond i mig själv så hade känts konstigt om dom försvann helt. Nej nej, lite blond vill jag allt vara fortfarande, ska slänga in en bild snart!

Var på intervju idag. Talar inte om var eller vad för det är lite hemligt, nyfikna va? Men jag kan ju säga att jag kommer trivas som fisken i vattnet. Garanterat! Lovar att berätta när det närmar sig osv!



Isn't she lovely? Isn't she wonderful? :P







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: