Varför

Varför är jag så totalt värdelös på att skriva i bloggen? JO för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Evigt tjatande på mig. Anyway, har gått upp tidigt nu i några dagar och det känns skönt. Idag var jag uppe redan vid 08:30 och det är tidigt för mig. Vaknade till och med innan Gunnar, tänka sig..

Idag ska jag faktiskt in till stan och köpa Iphone. Min bror har den telefonen och jag har blivit helt galen i den. Den har ju verkligen allt och som dom säger på reklamen, "Iphone är mer än en vanlig telefon" och det kan jag hålla med om.
Sen ska jag bege mig till Lund och ta en god fika med Maria på Espresso house, var evigheter sedan jag träffade henne.
Sen ska jag förmodligen träffa gullungen Rebecka. Om det blir av och om inget annat så ska jag i alla fall få träffa min prins-paj <3 !

Nej, nu ska jag se om Maja är vaken och vill ta en kaffe. Ja!!! Jag kan dricka kaffe igen!!! Woohooo.

Ha det fint people!

Förresten, jag drömde världens värsta dröm i natt. Skriver mer om det sen om jag vågar och kommer ihåg!!








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: