Sun sun sun

Efter att ha pratat med pojkvännen i telefon så ska jag bege mig till stan och sola. Bli brunare och finare, såklart. Tycker dessutom att det är väldigt avslappnande att ligga där och lyssna på lugna favoriter (som dom endast spelar där) Man ligger bara där och tänker på allt som hänt och man kan fundera på saker som behöver funderas på osv.. Sen dessutom får jag ju färg på köpet också, kan det bli bättre?

Jag solar bara på Sol studio här i kristianstad som är det bästa stället enligt mig. Man blir mycket brunare och jag har aldrig bränt mig där. Det är skönt som tusan och jag GILLAR det.

Imorgon åker jag till min fina, söta, underbara, snälla och bästa pojkvän! ÄNTLIGEN! Han har varit sjuk så jag har inte kunnat åka dit. Men nu är jag snart ledig i några dagar och det ska bli så himla skönt med lite ledigt. Även fast jag kanske inte jobbar så mycket. Men nu innan jag flyttar så behöver jag inte så mycket pengar heller egentligen. Då man slutat röka så finns det ju inget att slösa pengarna på. Förutom kläder då!

Nu beger jag mig till stan!
Ha det så bra







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: