(Onsdag)

Igår var det nog den värsta dagen jag haft på otroligt länge. Den började bara så himla dåligt. Klockan ringde hos Rasmus klockan 05:20 och jag kände verkligen inte mig helt kry i huvudet för att gå upp men det är bara att kämpa. Eftersom att det tar ett tag att ta sig ifrån honom till Lund så får jag åka med bussen redan 06:30, drygt som satan! Tog mig till Lund och gick in och köpte en Vanlij Latte på Espresso house, det är väl bara SÅ gott på morgonen. Kan inte tänka mig någon annan upp piggnings metod.




Väl på tåget så hamnar jag bredvid, framför och snett mittemot med MÄN, en massa MÄN och ibland undrar jag om dom tror att dom har "mer" mellan benen än vad dom har för att dessa 3 MÄN bredde ut sig över hela sätet och lilla jag hade nästan ben över mig. Kan man bli mer irriterad en Onsdag morgon? Tillslut puttade jag faktiskt till han ena med vilje för att han verkligen hade foten PÅ MIG och han bara suckade som om jag hade gjort något fel. Aaah, jag blir så trött!!

Men mitt humör fortsatte. Jobbade hela dagen sedan och jag har bara varit så ledsen och gråtit hela dagen och varit jätte arg och irriterad. Enda gångerna jag varit normal är när jag pratar med Rasmus och Maja! Det är typ enda gången igår.. Och jag är glad att ni kan lugna ner mig och min magkänsla. Klumpen är ju helt otrolig. Har ni känt så någon gång? Att allt bara är BLÄ?

JAG SKA INTE MÅ SÅHÄR IDAG IALLAFALL.


Idag ska jag göra vid mina naglar för det förtjänar jag. Så jag ska vara på Red Nails klockan 13:00. Sedan blir det att kolla lite i affärer och sedan beger jag mig till Lund för att bli lite glad och träffa min pojkvän. Hoppas denna dagen för med sig något bra för annars går jag och hoppar i bäcken eller något. Nej, inte ordagrant men ibland känner man att man vill bli begravd! Förresten, kan inte någon kommentera lite? Jag är värdelös på att skriva såhär tidigt på morgonen men jag lovar att jag ska skärpa mig snart! När mitt liv inte är lika kaotiskt. Önskar att jag kunde skriva allt, men då hade det blivit en såkallad "dramatik-blogg" av något slag.  Nu är det nog en vanlig "vardags-blogg" ungefär?




Nu ska jag knyta mig i sängen igen.
Är trött, ha det så bra!







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: