Love story

Det känns som att jag lever i en kärleks låt, som den där ungefär. Taylor - Love story! Det känns så himla rätt och helt underbart, ååh vad det pirrar i magen. Låt inget förstöra denna känslan  nu.

Har varit en galen helg. Mötte upp Emma i stan i fredags och köpte en polo tröja till Gunnar, låter konstigt men han frös mycket. Jag är glad att det inte ser så onaturligt ut. Han är faktiskt riktigt gullig i den och ser nästan lite tuff ut ;) Sen åkte vi hem till mig och drack vin och umgicks, underbart för det har tyvärr blivit lite lite nu.

I lördags var det röj till tusen. Var på en förfest på söder och det slutade med att vi var där hela kvällen. Var hemma vid 03:00-03:30 ungefär. Riktigt skoj var det iallafall. Och hade glömt hur skoj det var att festa med sina vänner.. Kommer inte hända allt för ofta, skönt att det bara händer när det verkligen gäller eller har gått lång tid!

Söndags åkte jag till Rasmus och det blev en massa mys. Pirrade i hela kroppen när jag träffade honom, underbart!

Nu ska jag bege mig till mormor. Min älskade mormor <3

Ha det fint









Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: