later...

Godmorgon (alla) mina läsare!

Vaknade med solen rätt in genom en liten springa genom persinner så jag fick ju gå upp i tid idag igen.
Men det är otroligt skönt att gå upp tidigt för hela dagen känns så lång, innan sov jag alltid till minst 12 men det är ändring.
Och vad är inte skönare än att vakna till fågelkvitter och solen i ögonen?
Hellre det än att höra regnet plaska mot fönster bläcken!

Igårkväll var nog den tråkigaste dagen någonsin. Jag trodde att jag skulle till Rebecka men det blev inte så.
Så vad skulle då jag göra? Jo, jag gjorde mig i ordning och begav mig hem till min bror med resten av familjen!
Sedan blev det Maxi och Ekohallen. Köpte bara naturgodis för att det är så mega gott! Mums.
Sedan blev det kaffe och sen somnade jag till vid 22:30 och vaknade igen vid 23:00..
Pratade med Rasmus vid 01:30 och sa godnatt. Kommer dock inte ihåg vad vi sa, får väl fråga honom sen!
Kanske därför också som jag vaknade pigg och alert såhär tidigt. 08:00 ungefär.

Nu ska jag bege mig ut i det fina vädret. Ska ner till affären med Gunnar och Mamma och köpa bröd.
Börjar känna mig lite hungrig nu. Har förresten ätit nyttigt nu i en hel vecka och jag känner mig redan piggare.
(Inte för att jag åt onyttigt jämt innan) Men nu tänker jag mycket på vad jag stoppar i mig.
Sallad och frukt är ju faktiskt jävligt gott.
Äter dock mer än bara det! Är inte ute efter att bli mega smal och banta, vill bara vara lite hälsosam!
Och dessutom så rör jag mig varje dag och lite hemma-träning! Fungerar skit  bra!

Sista kaffet ska ner i halsen och sen bege mig.
 Ikväll blir det jobb 17:00-24:15 så om någon vill hälsa på mig hade jag blivit glad!
Sällskap är ju alltid skoj!

Ha det bra!
Puss&Kram








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: