Gamla minnen och tankar

Satt och kollade igenom min bilddagbok innan idag och tankarna snurrade runder. Tänk vad mycket man egentligen känt, tänk vad mycket tankar och känslor som finns i vartenda ord man skrivit. Det är inte klokt vad ledsen man varit heller! Ska lova mig själv att aldrig bli sådär ledsen igen. Usch och fy. Det var liksom känslor där som jag kunde känna än idag och detta var endå flera månader sen, om inte år.

I mitt vimlande så hittade jag även en massa bilder och kärleksfulla saker. Kom ihåg när Rasmus tog mig till Hilton och vi gick på kina resturang osv. Då var jag RIKTIGT lycklig och glad. Och inte för att jag var på hilton utan för att jag fick vara där tillsammans med honom. Nu är det mer vuxen kärlek, inte lika spontant längre. Känslorna finns kvar men man uppskattar inte varandra lika mycket! Förstår ni vad jag menar? Det är ju alltid sådär kul och romantiskt i början sen blir det ju allvar och nu ska man flytta ihop osv.. Ta mig inte fel, jag klagar inte utan snarare ser fram emot det men som sagt, varje förhållande har ett förflutet vare sig det är bra eller dåligt.



I övrigt så gick jag till shell idag när Emilia jobbade (min kära kusin) tog med Gunnar dit och drack en kopp kaffe. Han var sådär över jobbig att gå så långt med för han tvärstannade när jag sprang så att han höll på att strypa sig själv, stackarn..
Men vi kom fram till sist! Fick dock väldigt ont i magen så fick åka med Pappa, Mamma och farmor hem så jag slapp gå. Visserligen så hade jag velat gå men jag kunde inte för magen värkte. Åkte hem och åt lite mat och sedan bar det av mot shell igen där jag sitter nu framför min lilla mini pc. Tur att man har den och tur att den är så lätt att plocka med sig.

Nu ska jag dricka lite kaffe och ringa Rasmus. Hoppas att han svarar och är klar med träningen. Älskar honom! <3

Hejsvej






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: