En sen kväll och tidig morgon

Nu jobbar jag min riktigt dryga helg igen. Stänger fredagkväll kl 24:15 och öppnar lördag morgon 07:45, inte riktigt klokt.
Tror egentligen inte att man får jobba så. Man måste väl ha 12 timmars vila mellan varje pass? Eller har jag fel?
Jag anser att 1 gång i månad kan jag göra det men jag kan garantera att det inte kommer ske mer än så.

Hur mycket ska man egentligen blogga på en dag? Har funderat på det ganska mycket. Vissa bloggar ju hur många gånger som helst medans andra (jag) gör det kanske 1 gång på 2 dagar. Haha!

Förresten så ska jag söka en massa jobb i Lund nu för att jag ska faktiskt flytta ner mig dit till min karl. Vet inte riktigt när det blir ännu men det ska ske iallafall och vem är inte mer glad än självaste jag. Ska bli skönt att kunna bo nära varandra och se varandra (förhoppningsvis) varje dag eller iallafall mer än 1 gång i veckan. Underbart. Och sen får man bo närmare alla kompisar som har flyttat ifrån mig och ner till Lund. Har inte så många kvar här längre. Men snart SES vi igen mina älskade vänner. Sen ska det dessutom bli skönt att ha något eget, och att flytta hemifrån för att bli vuxen, längtar som ett litet barn på julafton! <3

Maja kom hem häromdagen och det är så skönt att hon är här igen. Det var ju evigheter sedan man träffade henne.
Man är så van vid att ha alla så nära, sen plötsligt försvinner dom! Men glad att du är hemma Maja!

Nej nu får jag väl gå och göra lite nytta för pengarna jag tjänar här! Annars blir det kanske liv :D
Vi hörs och syns. Ska skriva när jag kommer hem ifrån jobbet och efter jag solat och blivit fin!
Kram







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: