En resande Jessica

Nu har jag dushat och gjort mig i ordning för snart beger jag mig till Lund, igen! Blir att ta en fika med Rebecka och sedan ska jag ta bussen till Genarp (där Rasmus hämtar mig) Förstår ni att jag ska ta BUSSEN dit, det tar ett tag men jag får väl ta med min dator och hoppas på att den är full laddad så är det problemet löst. Förstår inte riktigt, jag ville ha en liten dator för att jag skulle kunna ta med den överallt utan att känna att jag bär på flera kilo! Men endå så klagar jag nu när den ska med. Haha!

Blev ändring med jobbet imorgon. Skulle egentligen jobbat kvällen, 17:00 - 24:15 men det blev inte så. Linus behövde ledigt så jag jobbar mellan passet med min kusin 09:30 - 18:15. Jag kommer förmodligen att vara helt slut när jag kommer hem efter jobbet eftersom att jag knappt sovit något inatt, vaknade hela tiden av att Rasmus vände och vred sig som en liten mask. Och sedan gick jag upp tidigt, 06:20 och sedan har jag inte sovit något. Imorgon blir det värre för att Rasmus har jouren och behöver vara på plats i Genarp redan 06:00 och det betyder att jag tvingas gå upp 05:20 när jag inte börjar förrens 09:30, men vad gör man inte för sin älskling? Oj vad mycket siffror det blev. Kan inte någon skojig person räkna ihop allt? Haha ironi!!!

Jag har faktiskt en sådan där nojja ni vet som man kan ha att man måste känna på handtaget 20 gånger innan man kan gå därifrån. Jag har en helt konstig sak och upptäckte det för några månader sedan och det håller på att driva mig till vansinne. Varje gång jag och min Pappa är ute och kör eller jag och någon annan och det ligger en bil framför så måste jag räkna ihop numrena på reg; skylten om vi ligger bakom denna bilen tillräckligt länge att jag kommer att tänka på det. Förstår ni mitt problem här? Jag håller på att bli tokig. Kanske dags att göra något åt det, haha! Tänk inte på det!!!!!!!!!!!!!!

Nej, nu måste jag gå till tåget. Eller ja, min pappa kör mig (som vanligt) Är tacksam för det! Vilken underbar familj jag har.
Förresten? Kan man ha vårjacka idag igen? I morse frös jag nästan ihjäl så jag tror att jag skippar det endå!

Ha det bra!
Kram







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: