En kväll på shell

Mitt schema ser ut sådär iallafall. Haha, schema? Skriver som om jag går i skolan eller något. Nej jag jobbar faktiskt och ska stanna här enda till 00:15 men det konstiga är att jag faktiskt inte tycker att det är SÅ drygt längre. Tycker det är ganska skönt att komma till jobbet för att man träffar så himla mycket folk jämt. Och sen är det ju tur att jag har min dator med mig så att jag kan blogga, haha! (Som jag gör såååå ofta annars) Får väl bli skärpning på mig.

Nackdelen med att jobba kvällar/helger såhär är att jag kan bara träffa Rasmus 2 helger av 4 på 1 månad och chansen att han inte redan är bokad är ganska liten. Eftersom att han ska börja tävla nu också så blir det nog värre med att ses. Det är en himla tur att vi ska flytta ihop snart annars hade jag blivit galen. Visserligen kommer vi inte ses hela tiden när vi bor ihop men det är skönt att veta att man åtminstone somnar bredvid varandra och delar boende! Vi kommer få det SÅ bra ihop, det är jag säker på..

Nu ska jag köpa en soppa hade jag tänkt. Det är det nyttigaste man kan hitta här. Har blivit väldigt nyttig nu för tiden och jag mår jätte mycket bättre. Dessutom har jag gått ner i vikt också och blivit fastare nu till sommaren och det är väl aldrig fel. Även om jag inte behöver gå ner men det är skönt att vara hälsosam för att man mår bättre av att vara det! That's it.
Blir en god Gulash soppa nu!

Ha det så bra vänner! Puss o kram




Förresten så är den hemsidan otroligt bra. Man hittar allt.
Ska du bjuda på mat så gå in där och välj och vraka! MUMS.






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: