Chockad


Det var väldigt längesen jag skrev här i bloggen nu. Fick ett ryck idag att gå in och kolla hur många besökare jag har haft nu dessa dagarna i tystnad, eller ska man säga veckorna kanske?
Jag blev i alla fall otroligt chockad över resultatet som syntes på min skärm, det är fortfarande folk som faktiskt kollar om jag har skrivit om dagarna. Därför insåg jag att skriva är roligt och folk vill läsa det, 1+1 =2, alla blir nöjda.

Vad har hänt senast för mig då? Förutom att jag har inskaffat en mega stor ny garderob så har jag faktiskt inte gjort alldeles för mycket. Varit sjuk sen i Lördags och det är ingen höjdare är dock på bättringsväg nu!

I eftermiddag åker jag in till stan och träffar en gammal barndomsvän som jag tyvärr inte ser så ofta längre. Vi ska fika och prata en massa, mysmys. Sen bär det av till Lund ikväll för min del. Kan ni förstår att jag inte träffat Rasmus på 1 vecka snart. Attans länge! Men idag ÄNTLIGEN!

Hör av mig senare igen folks! ;)

PUSSSSSSSSSSSSS






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: