All i ever wanted

Kelly Clarkson´s nya skiva "All i ever wanted" är riktigt bra. Har blivit helt galen i den. Så min Iphone går på högvarv med den låten!

Åkte till Rasmus igår och vi åkte till Anna och Fisk och umgicks med dom lite. Kollade på det nya programet, wipe out! Någon som har sett det? Väldigt galet och jag förstår inte var dom får allt ifrån, roligt var det iallafall! Mycket skratt.. Sen kollade vi lite smått på "Sanningens ögonblick", tycker synd om killen som erkände att han varit otrogen med en annan man mot sin flickvän. VIssa kan förvåna!

Idag ska jag iallafall till Lund igen. Ska först ta en fika med Maria, det var evigheter sedan. Saknar henne! <3
Sen ska jag träffa min älskling igen! HihI!

Ha det fint, skriver mer sen eller imorgon nu ska jag äta en macka och dricka kaffe.






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: