Jag var borta ett tag

Hejhej.
Nu känns det som att jag inte skrivit på riktigt länge. Och vänner ber mig att skriva. Guess what? I'm back. Iallafall ett tag - Jag vet, jag säger det varje gång. Haha. Ni får väl sparka mig i röven om jag slutar igen.

Vad har då hänt den senaste tiden? Ganska mycket, men det orkar jag faktiskt inte dra upp just nu. Det är alldeles för invecklat. Tror dock att folk är väldigt intresserade men jag orkar bara inte. Haha, too bad!

Lägger in en ny bild, känns som om jag förändrats lite på så kort tid. Är det möjligt?


Snygg är man iallafall!


Jag och min vän Helena.

Nu ska jag dra mig in till stan och köpa ett par ballerina skor med leopard mönster. Och någon klänning. Pussar :D







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: