you and you and you make me feel good !

Då ska jag försöka vara lite duktig och skriva igen =) Eftersom att jag inte har några som helst besökare mer än Maria så får jag ju försöka få upp det där igen, även om jag inte skriver just för att få besökar status utan för att andra ska veta vad jag känner idag osv.. Som Maria till exempel.. Hon bor så långt bort nu att hon är beroende av att läsa vad jag känner och veta vad jag tänker och så. Hon är underbar hon ! =) Hon är verkligen en sådan vän som bryr sig till hundra procent och visar på alla sätt och vis bara finns där i alla väder ! Jag uppskattar allt Maria, du gör mig så glad och utan dig hade jag nog inte suttit här idag. Tack tack tack <3

Rasmus har fortfarande inte åkt ifrån Sverige och det är JOBBIGT att inte ha han nära mig även fast jag vet innerstinne att vi kommer att ses igen, men man får ju vara lite orolig endå ? Till er som faktiskt läser min blogg men som inte förstår någonting så ska min pojkvän åka till Thailand i 1 månad och det är ganska jobbigt för mig att hanskas med. Men missförstå mig inte, jag är super glad för hans skull att han får uppleva detta och samtidigt förverkla en av alla drömmar ! Det ska jag också göra en dag, och då är jag ju glad om han är lika glad för min skull som jag är för hans. Önskar dock att jag fick träffa honom EN gång till innan han åker, men man kan inte få allt här i världen! På Torsdag börjar dock nedräkningen tills han kommer hem igen. Jag älskar honom ! <3






Postat av: maja

ahh vad fin du e pa bilden!:)

2009-01-09 @ 12:07:14

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: