we are never "gone"

Försöker koncentrera mig med att skriva lite varje dag men det är faktiskt svårare än folk tror som säger "bara skriv" och JA jag "bara skriver" och se hur detta blir ? Inte speciellt intressant va ? Nä, men i vilket fall som helst så mår jag lite bättre idag även fast jag redan har nyst minst 200 grr, haha.

Pratade med en kär gammal vän i telefon innan. Vi har haft ganska mycket att prata om, det märkte jag nu. Denna vännen har varit väldigt dålig på att höra av sig till mig nu dessa dagarna, och jag har nog varit ganska långdragen också som blivit sur för minsta lilla. Men ja, man blir ju ledsen när man inte får prata med sin bästa vän.. Aja, det kanske blir till det bättre. Kanske inte, det får tiden avvisa. Jag har slutat att vara så beroende av folk för man vet aldrig när dom lämnar en i sticket, så bättre att vara ensam va ? Men i vilket fall som helst så ska DU veta att jag bryr mig om dig och saknar "förr" varje dag.. <3

Rasmus har varit iväg i 1 dag nu. Snacka om att tiden går sakta, men väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge.. Fick ett mejl på Facebook igår och han är väl för söt ! Jag älskar honom <3

Ska snart bege mig till stan och sola hade jag tänkt. Måste bli ännu brunare nu innan han kommer hem, vill ju inte att han ska vara brunare än mig. Haha, ser ni så störd jag är ? :) Imorgon bitti åker jag i alla fall till Anna, ska passa hennes lille valp Rex och gå med honom en sväng i stan. Mysigt värre ! Sen ska jag träffa Rebecka och Maria och sen FEEEESTA !

Skriver igen sen. Nu ska jag störa Maja när hon pluggar :)







Postat av: Anonym

vet ej om det är mig du menar med "förr" du kanske kan skriva en hint så att man vet om man ska ta åt sig...

2009-01-12 @ 19:29:25

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: