white white white skåne

Godmorgon mina trogna läsare!

Jag vaknade inatt av en sådan enorm snöstorm här nere i kyliga Skåne, kan ni tänka er ? Det var längesen jag såg något liknande men nu är det vitt och fint över hela Skåne eller Kristianstad i alla fall. Så, vad händer idag ? Jo jag har gått och blivit förkyld och fått feber och jag nyser ungefär 1 gång i minuten. Så idag ska jag stanna hemma ifrån jobbet om det löser sig så att någon annan kan jobba för mig ikväll. Har visserligen inte fått svar ifrån min chef, men han hör väl av sig någon gång. Annars är det bara för mig att vandra till jobbet endå. Bad luck ha ?

Rasmus åker imorgon kl 10 ungefär på morgonen. Det känns tomt att han ska iväg i 1 månad men jag vet ju som sagt samtidigt att det är en dröm för honom och jag är så otroligt glad att han får uppleva det. Han kommer ju alltid vara min älskling och jag vill aldrig aldrig aldrig förlora honom ! Men det tror jag att han vet redan =D Så nu fram tills den 8:e Februari ska jag bara räkna ner tiden ganska rejält och ta det lungt, lägga en massa tid på mig själv och njuta ! Umgås med vänner som man inte träffat på länge och sådär, men det blir nog ganska mycket internet också.. Måste kolla varje dag ifall min prins skrivit ! Jag vill inte missa NÅGONTING ! <3

Nu ska jag gå och ringa min chef igen. Måste bekräfta att jag är sjuk för honom, spelade bara in ett meddelande men det känns inte så säkert att det har kommit fram. Man tycker ju att ens chef ska hålla koll på sitt telefonsvar lite mer än en gång. Men som jag sa tidigare, får han inte tag på någon annan så får jag ju helt enkelt gå till jobbet endå ! Bara att bita ihop ! Men då blir jag arg för man ska inte behöva jobba när man är sjuk.

Ha det bra !
Jag älskar Rasmus, min familj & mina vänner SÅ mycket <3








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: