nightmares

Ni som kommenterar som anonyma kan väl vara så snälla att skriva era namn, jag har ingen aning om vem du är som kommenterade "we are never gone"

För övrigt så hade jag väldigt svårt att sova idag. Har precis vaknat och detta är väldigt tidigt för mig att gå upp. Drömde mardrömmar som alla andra nätter och jag tror ju på sånt när jag vaknar, det är hemskt. Ska dessutom ringa Anna om 10 minuter så det känns inte så lönt att gå och lägga sig igen. Hade tänkt att jag skulle gå upp och dricka en kopp kaffe och sedan bege mig bort för att träna, det hade varit riktigt skönt och det behövs dessutom idag känner jag. För idag är det en DÅLIG dag, tyvärr..

Längtar efter att Rasmus ska ringa. Sitter som på nålar i förväntan av att höra hur han har det. SNART är det bara 3 veckor kvar tills han kommer hem, kan ni tänka er ?

Skriver mer när jag varit och tränat !

Pusshej







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: