lund & shopping

Vaknade 09:00 av att Gunnar låg vid mitt huvudet. Så han kommer nog ligga där nu hädanefter. Var mysigt att ha honom där.. Blev lite mer vila sedan gick vi upp ! Den lille gossen var ju pigg som sören och ville busa med en inte så pigg Jessica. I vilket fall som helst så väntade jag tills Mamma kom hem och sedan tog hon hand om Gunnar medans jag gick in och dushade.

Kl 12:20 begav jag och han oss till Lund. Och det gick hur bra som helst på tåget, han vilade och snosade på allt och alla. Haha ! När vi väl var framme så åkte vi till Subway och köpte mat. Sen åkte vi till Anna och Gunnar fick träffa hennes Doberman Rex. Haha, det var roligt att se det. Gunnar gjorde sitt bästa för att vara stor och stark framför denna stora hund =)

Åkte till Nova Lund och köpte en ny jacka, en shorta och en annan klänning. Så, sådär har min dag sett ut. Helt underbart. Nu ska jag och Gunnar snart gå och lägga oss och jag ska drömma fina drömmar om Rasmus, saknar honom otroligt mycket <3v Men han kommer ju om 2 veckor =/ Buuuuhhuuu ! Älskar dig gubben..

Här är en sovande gosse på tåget.






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: