Just a funny thing ;)

Om dig;
01. Ditt namn: Jessica
02. Din ålder: 20
03. Födelsedag: 24 Juni
04. Syskon: 1
05. Hårfärg: blond
06. Ögonfärg: Blå


Förhållanden;
01. Vilka är dina bästa vänner? Det vet dom
02. Har du en pojkvän/flickvän? Ja
03. Hur långt var ditt längsta förhållande? 4 år. Men ska bli mer med Rasmus.
04. Vem kysste du senast? Rasmus

Grejer;
01. Vad shoppar du helst? Kläder
02. Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? En tatuering
03. Hur många skor har du? 18 är jag uppe i nu, ungefär.
04. Hur många par byxor har du? Några stycken.
05. Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Nej.
06. Vad gillar du att göra? Umgås med vännerna, Rasmus, shoppa, festa och ha kul.
07. Vad gillar du INTE att göra? JOBBA PÅ MORGONEN.
08. Vad gör du först på morgonen? Kollar mobilen.
09. Vad gör du sist på kvällen? Kollar mobilen.
10. Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Jessica.
11. Hur svarar du i mobilen? Tjaaa (Om jag vet vem det är) Eller hej.
12. Vad ser du fram emot? Den 7:e Februari.
13. Sov du ensam inatt? Ja.
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig med 3 ord? Det kan dom kommentera tycker jag.
15. Spelar du något instrument? Nej.
16. Vad tycker du om dina vänner? Dom absolut bästa.
17. Varför är du inte vegan? Vet inte. Kött är gott.
18. Använder du långkalsonger? Om det är mega kallt. Offtast inte.
19. Har du ångrat något någongång? Ja.
20. Favoritdrink? Allt möjligt.
21. Favoritfyllemat? Kebab tallrik.
22. Favoritbakismat? Kebab tallrik/Pizza.
 23. Har du några hemligheter? Ja.


Har du någonsin;
01. Snusat? Ja
02. Rökt? Ja
03. Hoppat bungy jump? Nej
04. Brutit mot lagen? Ja
05. Fått dig själv att kräkas? Ja
06. Nakenbadat? Ja
07. Varit kär? Ja


Extra grejer;
01. Tar du droger? Nej.
02. Vad använder du för schampoo? Tigi, dumb blonde.
03. Vad är du mest rädd för? Talar jag inte om.
04. Vad lyssnar du på just nu? Mtv.
05. Vilken bil skulle du vilja ha? Någon snygg och snabb audi.
06. Vem fick du senast SMS från? Rebecka.
07. Var vill du gifta dig? Jag vill inte gifta mig.








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: