jobb och saknad

Jag är så himla irriterad just nu för att det kommer folk HELA tiden när man minst vill det på jobbet. Tiden har dock gått snabbt idag och kommer gå snabbt också för den delen MEN det är irriterande. Aja, jag ska snart få komma hem till Gunnar. Ska lägga mig i tid idag.. Har varit en lång dag igen =( Men det är ju positivt.

Träffade Maria och hon åkte med oss till stan. Hittade en tröja på Cubus, jätte fin.. Sen köpte jag och mamma vårt älskade schampo och balsam i 1 liters =D Tigi Dumb Blonde schampo och balsam. Sjukt stora och dom kommer vara hur länge som helst... Ska in där och köpa hår sprayet i 1 liter också =P Sjukt stor.. Hahah..

Nu är det snart bara 2 veckor tills han kommer hem. Kan ni förstå det ? Åh vad jag ska pussa honom ! LÄÄÄÄÄNGTAR.. <3


Ha det bra!






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: