ibland är man efterklok =)

Är på jobbet och mår allmänt piss. Hur kan man vara så dum att dricka när man ska jobba dagen efter ? Ja, det är jag i ett nötskal. Kommer aldrig hända igen. Var hos Ellen igår som flyttat till hammar (där jag bor) och hon hade en liten fest. Det var mycket trevligt med roligt folk, så jag klagade inte alls. Skulle bara dricka en öl eller 2 men det blev lite fler. Slutade med att Ellen följde mig hem vid kvart i 1.. Sen somnade jag efter att ha pratat med Anna =D

Haha, jag spelade in ett meddelande till min älskling också. Tyckte att det kunde vara lite sött. Jag sa något i stil med "Hej älskling. Ville bara säga att jag saknar dig jätte mycket" Gulligt va ? Man får vara lite spontan ibland ! Hihi.

Idag ska jag hem och lägga mig i sängen och kolla på "Mama mia" har inte sett den ännu och alla säger att den är så bra. Så vi får hoppas att dom har rätt =)

Hejsvej pluttar







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: