i love...........

Nu ligger min ena gose pojke och sover, mitt på golvet. Han är SÅ söt så jag dör varje gång jag ser honom. Hehe, aah min lilla plutt. Känslan är helt otrolig! Usch, jag var ifrån honom första gången igår och det var skit jobbigt.. Kändes nästan som tårarna höll på att falla när jag gick. Åååh, jag är väl inte löjlig? =)

Övrigt så har jag börjat prata mycket med Anna nu varje dag. Det känns underbart att vi börjat få kontakt igen, BRA kontakt.
Ska dit imorgon. Caroline hämtar mig och Gunnar på stationen i Lund, sen ska vi hem till Anna och Gunnar och Rex ska få leka. Hoppas att dom kommer bra överrens. Sen får vi se vad som händer, vi ska i allafall hem sen på kvällen igen. Vill inte att han ska sova borta så tidigt redan.. Har en ny bild som jag ska visa er nedan =)

Om exakt 2 veckor kommer Rasmus hem och jag längtar så otroligt mycket. Kommer pussa ihjäl min lilla prins! Hehe <3

Nej nu ska jag till grizzly och köpa nytt koppel till Gunnar för han hatar sitt tydligen =S

Ha det bra!








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: