en väldigt trött jessica

Nu sitter jag på jobbet och längtar tills jag får gå hem härifrån. Är mycket trött idag må jag säga. Haha! Kommer bli att jag åker och solar efter jobbet, vill ju bli ännu brunare =P Sen ska jag hem och lägga mig framför tv:n i min obäddade och mysiga säng. Dock hade det varit MYCKET mysigare om min älskade Rasmus vore där och höll om mig med sina varma händer. Hihi! Han kommer hem snart, snart är det bara 2 veckor kvar och kan ni tänka er att jag är FÖRVÄNTANSFULL !

Äter frukost nu för här är ganska lungt. Dricker en pucko och äter en mini baugette med ost på, mums =P Och från och med nu ska jag bli aktiv med att skriva. Måste hitta något sätt att roa Maria som ligger hemma och är sjuk, stackarn..

Nu ska jag återgå till att vara trevlig mot mot offtast trevligt folk. Ha en bra dag !




Ser ni så brun jag har blivit ? =P






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: