8 Januari ft. 8 Februari

Hoho !

Nu har min prins åkt till Thailand, känns sjukt tungt men detta ska jag klara ! Jag är så glad för hans skull. Tänk att få åka iväg och göra något som man älskar i ett land som man älskar ? Tror ni det finns någon underbarare känsla ? Därför kan inte jag sitta här och må dåligt över det, för jag vill ju att han ska vara glad. Vi kommer inte prata förrens om en vecka om vi inte pratar på facebook men i telefon. Jag kommer inte att få höra hans röst på 1 vecka =(

Nog pratat om det. Jag ska snart in till stan och möta Deseree eller inte förrens vid 1 men endå. Jag kan inte sitta hemma nu bara och ruttna, UT OCH ROA DIG JESSICA ! Haha. Längtar efter Maria också, vill att hon ska komma hit och krama mig nu ! Och sen saknar jag SÅKLART Maja också. Har inte sett henne på evigheter och hade blivit SÅ glad om hon dök upp utanför min dörr just nu !

Nej nu ska jag göra lite nytta. Som sagt; Jag ska inte deppa ihop nu för att jag inte får träffa min älskling på 1 månad. Buhu ! JAG SKA HA EN UNDERBAR TID MED MINA VÄNNER ISTÄLLET !

Hejsvej








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: