Vecka 9

Kan inte förstå att det går så snabbt. Känns som om det var igår vi fick reda på att vi skulle ha en liten bebis.
Men tiden går snabbt och veckorna bara forsar fram. Börjar faktiskt bli rädd nu. För förlossning och allt.
Försöker att låta bli att tänka på det men det dyker upp, kanske inte så konstigt dock!

Ikväll kommer Kim hit. Ska bli mysigt, som vanligt. Jag ska kolla på en film som jag såg gick på tv.
"Välkommen till familjen" - 21:30 på kanal 5 tror jag ! Kolla ni också vetja.
Förresten, kan ni inte börja kommentera? Kanske därför jag slutar skriva för att ni är så tråkiga och inte kommenterar eller skriver något. Har ni funderat på det va?

Nu ska jag duscha, skriver mer sen!

<3 KIM







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: