Idag firar vi in 2010

Hej alla läsare.

Jag vet att jag lovade att skriva varje dag, men kolla så glömsk man kan vara! Har dessutom inte haft varken tid eller ork. Graviditeten gör att jag inte mår speciellt bra. Har mått så otroligt illa dessa dagarna, sen sist jag skrev så det är helt sjukt. Jag bara längtar tills detta illamåendet går över så att man kan börja glädjas åt att vara gravid på en helt annan nivå. Jag är dock glad att jag inte spyr, så långt går det aldrig. Tack för det iallafall!

Men vet ni vad jag fick höra? Att om man mår MYCKET illa (som jag gör) så är det stor chans att det är en flicka. Men det kan väl endå intevara avgörande? Någon som vet hur det ligger till? Så var snälla och berätta :) Hade uppskattats!

Nu ska jag få i mig lite frukost. Skriver senare igen.
Kram och puss på er <3






Postat av: Anonym

Jag mådde bara illa i en vecka o BM trodde att de va en flicka i min mage, så man ska inte tro på en massa sånt ;)

2010-01-21 @ 14:17:23
URL: http://blondaellen.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: