Uppe med tuppen, huh?

Godmorgon. Nu har jag vaknat till liv. Hur kan man sova så länge undrar jag? Tror jag behövde det dock. Riktigt skönt var det. Som jag sa igår så ska jag ringa banken nu snart. Ska bara ta en kopp kaffe och sedan gå ut och röka sen blir det att ringa. Puh, jag tycker alltid om att ringa sådana samtal annars och diskutera en massa men idag känner jag bara BLÄ. Men vissa dagar är nog sådana.

Världens sötaste vovve är här bredvid mig nu. Och han vill leka jämt. Han är ganska galen faktiskt. Ska filma hans knäppa beteende senare så ni får se. Han är världens sötaste lilla chihuahua/shih tzu blandning.



Ja, jag ska ta nya foton på honom och på mig. Behöver fyll på nu, tycker jag.
Förresten så har jag hittat sladden till min kamera, roligt va? Så nu blir det en massa foton. Wiho.
Nej! Nu ska jag gå och göra lite nytta. Men ni behöver inte vänta så länge. Jag skriver snart igen.

Pusspuss







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: