Slappe-slappe

Ja, då ligger man här i soffan hos min kära vän Helena och slappar. Och väntar på att kaffet ska sippra ner i kaffebryggaren så att man kan få sig en god kaffe, även om det finns godare än hembryggt kaffe, typ.. Mocha eller vanlij latte på Espresso house. MUMS!! Får ta en sådan nästa gång jag ska ner till Lund, nej vi har inte Espresso i Kristianstad tyvärr. Tycker det ska komma snart.

Har kommit fram till att det är rätt svårt att blogga. Man bara skriver en massa och man vet egentligen inte om vad. Helt galet, men ja. Det ploppar ju upp en hel del ideér när man sitter/ligger här och skriver. Och det är väldigt avslappnande. Längtar nu för tiden att bara lägga mig ner och skriva av mig lite, underbart!

Vad jag ska åtgärda imorgon:
1. Ringa banken
2. Skriva ut och skicka iväg ansökan till skolan (hoppas jag kommer in)
3. Ringa csn
4. ÅKA TILL STADEN OCH SHOPPA



På tal om ingenting så har jag blivit erbjuden modell jobb. Ska stå vid ett vattenfall med spjut och grejer. Kläder på såklart. Riktigt fräckt och ser fram emot det. Hoppas att det blir av i veckan. Nu ska jag kolla mer om skolan.
Hörs sen snyggingar!







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: