Såhär roligt kan man ha

Åt precis köttbullar med makaroner, klassikern för någon som bor själv. Sedan begav sig jag och Helena ut och vandra en liten skogspromenad med Gunnar "Min vovve" Mycket mysigt.. Kändes i benen sen kan jag lova. Men måste dock tipsa om att inte gå i höga stövlar ute i vildmarken. Ingen höjdare.



Nu blir det dega framför datorn ett tag, åtminstone tills jag bloggat klart. Tänkte få in lite bilder på vad jag har köpt, osv. Ganska roligt att lägga upp faktiskt men svårt att få bilder på allt, jag har letat och letat efter sladden till min kamera men det är inte det lättaste att hitta. Inte i min röra iallafall, (som mamma säger) =)

Hörs sen sötisar, nu ska jag leta foton.







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: