Rice and shine, sunshine.

Nu har jag legat och dragit mig i sängen tillärckligt länge för att gå upp. Är det inte det bästa som finns? Älskar att vakna och vara riktigt trött och sen ligga och dra mig tills jag känner att nu är det dags att resa sig ifrån sängen. Som överraskning i morse var min farmor här. Alltid roligt att träffa henne och berätta allt nytt som hänt i mitt liv. Tog en kopp kaffe och pratade lite. Myspys.

Tänkte snart gå ut med min kära lilla vovve så man får en liten promenad runda såhär på eftermiddagen. alltid lika skönt att få ut allt spring i benen. Även om man inte går speciellt långt så är det otroligt skönt. Eller vad säger ni?

Idag ser min dag ut liknande:

- Gå ut med Gunnar (min lilla vovve)
- Äta frukost
- Lägga mig i soffan och blogga
- Duscha och göra mig i ordning
- Bege mig till Lund för att ta det lugnt och bli frisk

Ha en bra dag, bloggar sen igen.



Vad tycks om min nya hårfärg? Snyggt va?







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: