Finally

Äntligen!

Nu har jag fått fatt i en dator att sitta vid så att inlägget kan bli lite längre än det förra.
Har precis ätit lite mat, mums mums. Har inte gjort speciellt mycket idag mer än att tagit det lugnt. Kanske ska bort till några vänner ikväll och hälsa på och det blir kanske ett glas vin dessutom, får se hur jag känner mig i huvudet. Hade ett tag där jag drack väldigt mycket, varje helg helt klart. Men har lugnat ner mig väldigt nu. Känns som om man är lite för gammal för det och måste bruka allvar på ett annat sätt än när man var 15.

Förresten, väskan jag köpte på nelly.com har redan gått i sönder. Dragkedjan blev kass redan efter några timmar. Sådant gör mig SÅ arg, nu ska man behöva skicka tillbaka och sedan vänta ytterligare på sin nya. Får ringa och prata med dom för sånt ska inte hända enligt mig när man beställer. Och nej, jag vill ha den väskan och ingen annan, förstår ni? Ingen annan.. =)

Hörs senare sötnosar!







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: