Jag blir så arg

Hej!

Jag satt precis och läste igenom lite bloggar och jag blir ta mig tusan galen. Allt handlar om hur killar behandlar tjejer, och det är hemskt att det ska vara så. Eller hur? Jag har själv skrivit om sådant och jag vet exakt hur det är men jag är mer sådan att jag tycker det är värre för alla andra än för mig själv. Att en kille inte ens ringer sin tjej? Inte ens skriver ett sms? Sådant är onormalt. Att man inte pratar minst 2 gånger varje dag och ringer och säger godnatt, det hade jag inte klarat av. Men det är ju för mig som det är så viktigt. Vad är viktigt för er, sådana saker som ni ALLTID gör, what so ever! Berätta!

I annat fall så har jag inte gjort speciellt mycket idag. Lurade som sagt en vän med ett litet april skämt och försökte lura Rasmus men det gick inge vidare. Sa att min hund Gunnar fått valpar och det är ju väldigt konstigt eftersom att han är en hane, men vem vet? Och sen ska man väl överdriva lite gott på 1a april.. Jag själv har inte blivit lurad, sitter på spikar för att vara beredd så jag frågar alla nu "April april eller?" Haha.

Är på jobbet nu och funderar på vad jag ska göra i helgen. Vill träffa Rasmus för att det var evigheter sedan vi umgicks på helgen, och vaknade upp och kunde ligga kvar så länge vi ville. Det ska bli skönt! Saknar honom, såklart. Sen vill jag träffa Rebecka också och Maja och ja jag vill göra mycket. Det är inte klokt! Men Rasmus ska jag träffa iallafall.

Nej nu blev det här kladdigt, skriver sen.
Förresten.. Spana in mig med min nya lur. Gulligt va?
Hejdå







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: