Godmorgon folk

Godmorgon.

För och främst vill jag tala om att NEJ låten som jag la in igår handlar inte om Rasmus. Den har inget syfte överhuvudet. Jag tycker att den är bra. Och snälla, kommentera inte med anonyma inlägg det är väldigt frustrerande. Även om jag kanske vet vem det är =D

Såja, jag blev väckt av Rasmus i morse kl 07:00 med ett sms "Är detta Jessica ifrån kristianstad?" Haha, han skulle fjantar sig lite. Förstår inte till vilken nytta dock men lite roligt var det. Jag blev självklart lite irriterad så han skrev "Skulle bara kolla hur vaken du var" Haha, så roligt man kan ha åt en annan sådär tidigt på morgonen.

Blir ett litet inlägg idag för jag ska snart bege mig och sola, känner mig blek nu, även om jag inte är det! Haha.

Ha det bra!
Puss






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: