dålig uppdatering igen

Hallåja.

Det är precis som om jag "tappar-stinget" efter några dagars bloggande och bara slutar för att samla på en massa annat att skriva om. Och här sitter jag som alla andra gånger för och beklagar mig och lovar att jag ska börja på allvar, men till vilken nytta egentligen? Jag älskar att skriva av mig och få ut allt men mina absolut närmaste vänner vet redan allt om mig så varför berätta för hela världen? Äch, jag vet inte vad jag pratar om. Haha. Har varit väldigt tankespridd idag och inte riktigt kunnat sätta fingret på mina egna tankar.

Senaste dagarna har jag varit med älskling. Han kom till mig i fredags och det var underbart som vanligt, dock somnade vi ganska tidigt. Kollade på en film och han satt upp i sängen och jag låg med huvudet mot hans bröst, kände sådan trygghet. Jag somnade men vaknade till efter ett tag och då satt han upp och sov, med mig på bröstet. Stackarn, han såg så hjälplös ut. Men fortfarande väldigt snygg. På lördag morgonen åt vi frukost utomhus för att det var så underbart väder och sedan framåt middag åkte min prins hem. På kvällen kom Emilia. Frida, Malin, Deseree och grillade och drack lite vin. Mysigt med sådana tjej-saker ibland.

Var förresten på intervju på Shell i måndags och jag fick såklart det! Men jag trodde inget annat.

Nej nu ska jag sticka. Har inte tid just nu. Uppdaterar sen.

PUSS







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: