April april..

Godmorgon!

Idag är det den 1 april och varför har vi kommit fram till att denna dagen är dagen då vi får ljuga för varandra, eller skämta. Om vad som helst i stort sätt. Dock tycker jag att vissa gränser både sättas faktiskt. Jag skämtade med en kompis nyligen. Skrev till och frågade varför hennes pojkvän lagt in bilder på mig på internet och att det var väldigt onödigt.. Hon gick såklart på det och det var ganska skoj! Haha, till Rasmus skrev jag att Gunnar har fått valpar. Väldigt konstigt eftersom att han är en hane. Haha, men det kanske hade kunnat hända. Han har dock inte hört av sig så han kanske inte gick på det då =P Å andra sidan så jobbar han och har inte tid med sånt.

Nu ska jag dricka kaffe, blir mer sen.

Hejsvej






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: