The ex effect

Jag kommer ihåg en kväll när jag var väldigt irriterad över lite saker som hade hänt under dagen. Då helt plötsligt mitt uppe i mitt irritations-beteende så skriver ett ex, "hejhej" på msn. Och genast brast allt, blev så fruktansvärt förbannad! Haha nu kan jag ju bara skratta åt det, men han är verkligen en sådan person som man blir irriterad på ännu mer och eftersom att jag känner honom innan och utantill så tog jag ut min ilska på honom, stackarn.. Han måste ju ha blivit helt ställd över min ilska. Men visst är det så att ex kommer alltid att vara ex och det går inte att ändra på. Man.. Eller JAG kan inte vara vän med ett ex för det finns alltid något som inte är ouppklarat eller åtminstone i alla mina förhållande. Saker man inte riktigt pratat igenom eller helt enkelt så har man bara tagit sitt pick och pack och gått. Ja, nej jag kan inte tänka mig att kunna bli bra vän med mina ex. Okej jag kan hålla med om att jag hade kunnat bli det med jätte gamla, som man var tillsammans med när man gick i 5:an eller något, men jag hade ett förhållande i 4 år (ALDRIG VÄNNER) och nu mitt senaste 2 år (ALDRIG VÄNNER), jag klarar inte det! Men det är ju min åsikt, skriv om ni tycker annat.. Nog pratat om det.

Imorgon ska jag till staden med min mamma & pappa, ska se om jag kan hitta något nytt som jag kan ha på mig på Lördag. Har visserligen redan köpt nya kläder och så men inget jag vill festa i direkt. Så, nu ska jag hitta mig något riktigt tjusigt så att man HELT klart blir finast på festen !! Jag ska dessutom försöka lägga in lite bilder på det jag har införskaffat också, har bara inte orkat ta kort på det. Men det kommer, det kommer..

Sen har jag en sak till att skriva och det är att jag fortfarande är ny här, jag gör mitt bästa jag lovar ! Men ni får gärna börja kommentera lite så att man kan få lite respons, you know !! Nej, nu ska jag krypa ner till sängs men först blir det en kvälls ciggarett !! Mums mums.. Ha en trevlig kväll gott folk.. Kraaaaamis







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: