Stressiga- Jessica

Jag undrar varför jag alltid lyckas bli stressad överallt. Tror det är som mina föräldrar säger faktiskt, "Jessica.. du ska alltid ha saker och göra. HELA TIDEN. Kan du inte bara stressa ner några kilo?" Ja, dom sa faktiskt kilo. Haha!

Dagen har sett ut som förljande:
Gick och startade den älskade kaffe bryggaren, TACK FÖR ATT DEN FINNS.
Sedan begav jag mig ut på utflykt. Tog min små ben och gick till Maxi där jag inköpte,
Protein drycker & Tuggumi.
Sedan gick jag inom Shell och hälsade på min andra familj. Mycket trevligt.. Tog en kaffe (to-go) och fortsatte hemåt.

Och NU,
sitter jag och mitt stress huvud här.

Måste gå... så  jag skriver sen! HEEEEEEEJDÅ







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: